dimecres, 16 de gener del 2019

Les marques del segle XXI


En aquesta part del llibre l'autora ens fa un recorregut cronològic per la història de la marca i ens conta les tres etapes que ha tingut.

Al principi està la marca tradicional que la seua producció era per a les necessitats reals de les persones, siga com, menjar, poder vestir-se o adquirir altres productes del seu dia a dia. I la marca tradicional tenia la finalitat de donar informació sobre el producte, o siga com totes les marques.

Després aparegué la marca moderna* que va crear un nou estil de producció que va revolucionar la fabricació i aparegué la producció en sèrie que va permetre fabricar molts més productes. Amb aquell canvi els productes no soles s'utilitzaven per a les necessitats sinó que ara passaren a significar alguna cosa com posició social.

Al final està la marca postmoderna, o siga la de hui dia* i ara la marca s'ha convertit en una cosa fonamental per al dia a dia.

Ara a la marca es dóna moltíssima importància, no només pel que significa sinó per la qualitat del producte que crea. També el logo i el nom es fonamental per a identificar si és de millor qualitat o no. També és el capitalisme de consum el que intervé en les marques i les dóna molta més importància del que té.


1 comentari:

  1. Pepe, revisa el text per corregir allò marcat. Aniria bé que algú ho llegira amb tu per comentar-ho junts.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...