dimecres, 16 de gener del 2019

Les marques al S.XXI


En aquesta part del llibre l'autora relata i explica la definició d'una marca. Ens diu diferent elements de la marca i també diu que la marca ha anat evolucionant al llarg del temps des dels anys 50 als Estats Units. Hui en dia no hi ha una definició del que és una marca.

Hui en dia estem rodejats de moltes marques siga en el menjar, en la roba, en la beguda, en l'ordinador...... Fique un exemple de marca de roba que molts adolescents presumeixen de portar peces de roba de el Hollisterés una marca anglesa que cada peça és molt cara aleshores presumeixen d'anar amb roba molt cara, però com aquesta marca cobra un alt per cent de la marca i un xicotet per cent és la qualitat de la roba, com diu l'autora el logo és molt important per exemple en aquesta marca perquè porta un pardalet i això significa que és d'allí

Aquesta part m'ha fet reflexionar perquè no m'havia donat compte que estàvem tan rodejats i de la importància d'anar de marca. Per altra banda era molt teòric, però molt interessant


Resultat d'imatges de hollister

1 comentari:

  1. Paula, tot el text necessita una revisió des del punt de vista sintàctic. Rellegeix-lo amb Oana i ves corregint-lo posant atenció en la puntuació i les construccions destacades. És molt important per a tu millorar la redacció!

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...