En aquesta part del llibre l'autora comença explicant la història de les marques, com al principi les marques produïen productes que els compradors necessitaven, després el producte passà de ser necessari a significar alguna cosa i ara és més important la publicitat i cridar l'atenció que la qualitat del producte. I després diu quins són els trets essencials de les marques: el nom, el logo, els relats, els valors, l'emoció, la confiança i el sentit. I per acabar parla de la publicitat que actualment es troba en qualsevol lloc i com ara quasi tot pot ser un marca.
Les marques són considerades cada vegada més importants en aquesta societat i crec que això hauria de canviar. Hauríem de fixar-nos més en altres coses, com la qualitat del producte o si aquest està elaborat en condicions laborals òptimes. També crec que la publicitat ens fa preferir comprar un producte que hem vist en un anunci abans que un que no coneixem tot i que,* el que no és d'una marca reconeguda, puga ser millor.
Molt bé, Oana. Només cal corregir tres detalls. L'últim el canviaria per "puga ser"
ResponElimina