En aquesta part del llibre, l'autora ens parla sobre la definició de marca i alguns dels seus elements. Amb tot això el que vol mostrar en aquesta part del llibre, és com hui dia és molt difícil saber una definició concreta de marca, perquè pràcticament tot el que ens envolta ho és.
Així que ,encara que no ens adonem del tot, la nostra vida està plena d'anuncis de qualsevol tipus de producte, ja siga en carreteres, carrers, botigues... A més* parla d'alguna cosa que jo mai haguera imaginat, i això és el relat de marca, on la publicitat ha arribat a un punt que es preocupa més per la història del producte que pel mateix producte,* un clar exemple pot ser el de "Casa Tarradellas" on sempre la gran part de l'anunci és un problema familiar que es soluciona amb la pizza,* amb això el que aconsegueixen quan compres una pizza d'aquesta marca és que t' en recordes de la història tan graciosa que vas veure en la tele i no de la mateixa pizza.
Tot i que és la part més teòrica i la que em pot agradar menys, crec que és molt important ser conscient que ens deixem portar moltes vegades pel relat de marca que veiem moltes vegades.
Raul, revisa la puntuació i les errades en groc; el subratllat indica qüestions de cohesió (repetició d'informació o similar)
ResponEliminaEl contingut OK!