El concepte de marca té molts anys, però ha anat evolucionant al llarg del temps segons les circumstàncies i les necessitats les persones.
Al llarg de la història hem pogut trobar diferents tipus de marques com la tradicional, que és un producte basat en necessitats reals com roba, medicines… Després podem trobar la marca moderna, que sorgeix als anys 50 als EEUU* que es transforma en una marca de consum, feta simplement per a consumir i fer gastar els diners en coses que tal vegada no necessitem. Hui en dia, trobaríem la marca postmoderna, que es caracteritza per haver-se desvinculat quasi per complet del producte inicial per passar a vendre una emoció, un sentiment, un estil de vida, una història d'una marca amb la qual sentir-nos identificats. S'ha desvinculat de les necessitats per acabar venent-nos una idea, un sentiment o estils de vida. Sempre en mostren la cara més solidària, més feliç i alegre, sense tindre en compte els problemes, tan sols mostrant situacions idíl·liques que pots viure (suposadament) si consumeixes aquesta marca.
Personalment crec que les marques utilitzen els seus missatges no només per vendre idees, si no que ens mostren maneres d'actuar en el dia, manipulant els nostres pensaments, actuant directament al nostre subconscient.
I és això en el que s'han convertit les marques hui en dia.
CARDONA G
Guillem, has entés el missatge, el text ho deixa clar. Volem també llegir el teu punt de vista: allò que t'ha sorprés, interessat, etc. Redueix el resum ei deixa'l en allò essencial pera afegir després una reflexió teua.
ResponEliminaLes parts subratllades ho estan perquè hi ha repeticions o perquè no s'entén bé la idea.
Recorda la foto i justificar renglons.