El mètode amb el que els alumnes són educats és el tradicional. On els professors es passen tota l'hora parlant i on els alumnes estan atenent o "empanats" pensant en les seues coses. Els deures estan molt arraigats a la nostra cultura i son base fonamental del sistema, però que deures posaria jo en una classe d'història?
Normalment se suposa que les classes d'història són avorrides, però si els professors trobaren una forma de què la història fora més entretinguda (coma) probablement ens agradaria. També crec que falta motivació per als alumnes i pense que estem fent alguna cosa mal si som el segon pais amb la taxa de abandono escolar més alta d'Europa.
Jo el que faria per a millorar tot el que té a veure amb els deures seria fer-los opcionals i així la gent que no volguera no tindria l'obligació d'haver de fer deures. Com seria opcional (coma) soles farien els deures les persones que volgueren i així segur que eixirien millor perquè els alumnes estarien fent una cosa no obligatòria, i les coses no obligatòries sempre es fan millor.
La meua conclusió és que si els deures generen una gran depressió, o suposen un castic molt gran per als alumnes no és necessari que els feren, però també haurien de saber que estaran menys preparats a l'hora d'aprendre les matèries,(punt) però tot això deu ser una elecció seua.
Molt bons arguments, Juan. Això sí, corregeix tot el que t'he marcat i afegeix foto.
ResponElimina