El sistema educatiu públic a Espanya està endarrerit comparat amb els
sistemes educatius dels països del nord d'Europa, on les classes son més
dinàmiques i fan que l'alumnat col·labore, tinga ganes d'anar a classe i
aprendre sobre els temes impartits a l'aula. En definitiva, nosaltres
som molt més dependents dels professors i soles ens importen les
qualificacions.
Però aquest problema no sorgeix en l'institut, és un problema que està normalitzat,(pausa major) al començar primara ja s'ensenya d'una forma en la qual els alumnes no s'interessen i van perdent la curiositat.
Per ficar un exemple, vaig a parlar dels deures d'història, necessaris però a la vegada excessius. No m'aporten res i a més a més (falta coma) cal escriure moltíssim.
L'alternativa que trobe més eficaç seria fer menys deures i més activitats alternatives que impulsaren i incentivaren als joves a aprendre, com un vídeo o un joc dinàmic. És clar que aquestes alternatives han de començar des de ben xicotets.
L'educació ho és tot.
Però aquest problema no sorgeix en l'institut, és un problema que està normalitzat,(pausa major) al començar primara ja s'ensenya d'una forma en la qual els alumnes no s'interessen i van perdent la curiositat.
Per ficar un exemple, vaig a parlar dels deures d'història, necessaris però a la vegada excessius. No m'aporten res i a més a més (falta coma) cal escriure moltíssim.
L'alternativa que trobe més eficaç seria fer menys deures i més activitats alternatives que impulsaren i incentivaren als joves a aprendre, com un vídeo o un joc dinàmic. És clar que aquestes alternatives han de començar des de ben xicotets.
L'educació ho és tot.
Molt bé. Corregeix allò destacat.
ResponElimina