Un relat de marca és una manera d'arribar al públic mitjançant alguna història o altra opció,* una de les que m'ha
impactat de les quals vaig llegir va ser la de NIKE, la qual Pilar
també va comentar aquest cas en la xarrada. Em va impactar la manera en
la qual la marca va llançar-se de cap en una idea apostant-ho tot en una
persona, en aquest cas Michael Jordan, un jove jugador de bàsquet de 21 anys (amb un contracte, que si no es complia, l'haurien de trencar).
També em va impactar que NIKE es considere una marca que et salva de la pobresa i es va convertir en la marca més consumida entre la població negra gràcies a Michael Jordan.
Uns anys enrere la marca va ser denunciada perquè explotava als seus treballadors,* NIKE es va disculpar i es
suposa que deixà de fer-ho, però a hores d'ara tornen a explotar als
treballadors en països del tercer món,* i no em pareix bé que* si es
suposa que han arreglat l'error que ha sigut denunciat* a hores d'ara
hagen retrocedit a pitjor,* si és una marca mundial té diners podrien
donar millors condicions laborals.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
La meva biografia lingüística
Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre? En tens el mateix grau de coneixemen...
-
El hurling és un esport que es practica únicament a Irlanda. Es juguen un camp com el de futbol però els pals verticals s'allarguen fin...
-
Sóc Pablo Fuentes i estudie al Ferrer i Guàrdia, però aquest any estic estudiant el primer trimestre a Irlanda. Estic vivint amb una fam...
-
Quan va vindre l'autora del llibre, Pilar Alonso, a l'institut, la veritat és que pensava que no anava a assabentar de res ja q...
Elena, el contingut està bé però la construcció de les oracions i la puntuació fallen. Corregeix tot allò destacat.
ResponEliminaRenglons i foto, a més.