Les marques al nostres segle, com ja vaig dir, pense que estan
sobrevalorades i que és paga més per la marca que pel producte i avuí en
dia ens trobem en la tercera etapa de l'evolució de les màrques on
absolutament TOT té una gran importància.
No ens donem compre però
darrere d'una marca hi ha moltíssim de treball i per a una cosa que
pareix que no te importància com per exemple el nom, s'han creat puestos
de treball exclusivament per a buscar un nom adequat i això m'ha
impactat ja que sempre he pensat que el nom no es rebuscaria tant i que
seria una cosa simple.
La publicitat, per posar un exemple, està
en tots els llocs i ens persegueix per dir-ho d'una manera com per
exemple en internet, darrere d'un anunci hi nha una història inventada
la qual ha passat per un gran procés de creació com l'anunci del d¡fuet
de CASA TARRADELLA on conta una "història" que transcoreix en una casa i
el fuet va desapareixent perquè s'ho van menjant en secret.
Les marques ens volen transmetre que el que es publicita és necessari per a viure.

Elena, açò necessita revisió ja!
ResponEliminaA part del que he assenyalat, cal revisar la resta de text
ResponElimina