Les marques en el dia a dia pareixen una cosa indispensable per a l'humà. Encara que sapiem que són roïnes per a altres persones no ens preocupa, és com si no ens afectara, i per tant ens dóna completament igual. Hi ha anuncis que diuen el següent: " We are what we wear " i el pitjor és que molta gent ho creu i comença a voler més i més, i a malparlar de la gent que no porta roba de marca.
Per ficar uns exemples d'açò, tu estàs passejant el teu gos i et fixes en la roba d'altres persones, de segur que veuràs logos de marques, ja siguen de motxilles, d'ulleres, de roba...
En aquests moments, per desgràcia és molt improbable que ningú no porte res "de marca".
Això per no parlar dels electrodomèstics, amb l'X obsolescència programada o d' Xaltre tipus de marques.
La meua humil opinió és que els anuncis poden canviar la teua concepció de la marca.
La meua humil opinió és que els anuncis poden canviar la teua concepció de la marca.
Marc, el corrector!! EL predicat de la primera oració no va bé al subjecte. No s'entén. La puntuació, els espais que sobren. I l'oració final, que queda deslligada de tot l'anterior.
ResponEliminaRenglons i foto també pendents!