Les marques han evolucionat molt al llarg del temps. Des de sempre s'han intercanviat béns, però fins a fa no més de cent anys no hi havia un mercat com el que tenim hui dia. El mercat actual no podria existir sense les marques. Primer al mercat es creava oferta perquè hi havia una demanda, aleshores les marques creaven els productes per a l'oferta. Però açò va anar canviant fins al mercat actual, el mercat del S.XXI.
Avui dia l'oferta supera la demanda als països rics. Les marques produeixen i produeixen, i ens claven al cap que el que s'ha de fer és consumir i consumir. Per a aquest objectiu utilitzen diversos mètodes, com l'obsolescència programada, que es basa en crear els productes de curta duració. Els productes no són creats per a aguantar el màxim temps possible, són creats per enganxar al consumidor a aquesta marca i que quan aquest producte deixe de funcionar compren la nova versió, de la mateixa marca. Aquesta és altra estratègies.
La publicitat també ha canviat. Ja no és tant el producte sino el que representa. El que es ven és la marca,* dos productes poden ser iguals, però per tindre el logo de la marca "bona" és més car. Perquè és important el que representa comprar a eixa marca, ja siga per estatus socials o pel relat de marca.
La publicitat també ha canviat. Ja no és tant el producte sino el que representa. El que es ven és la marca,* dos productes poden ser iguals, però per tindre el logo de la marca "bona" és més car. Perquè és important el que representa comprar a eixa marca, ja siga per estatus socials o pel relat de marca.
Pablo, has de passar el corrector abans de publicar. La frase subratllada és repetitiva. Els renglons s'han de justificar.
ResponEliminaQuant al contingut, t'has centrat exclusivament en resumir la informació del capítol, però volem llegir el teu punt de vista. per tant, retalla un paràgraf o paràgraf i mig i exposa una visió personal (allò que t'ha interessat, sorprés, etc d'aquesta part del llibre)
Millor! Corregeix les cosetes que falten i ja estarà. * indica errada de puntuació.
ResponElimina