En el nostre dia a dia ens vegem molt més afectats del que realment en pensem per les marques. Moltes de les nostres decisions estan basades en les marques, com quina roba comprar o de quina companyia mirar pel·lícules, quin menjar consumir, quins joguets comprar, o fins i tot quins electrodomèstics adquirir. Perquè si, jo crec que hem acabat sent dependents de les marques inconscientment, ja que a l'hora de triar sempre triaràs allò que has vist més anunciat o el que t'han fet pensar que és el millor (a la publicitat). Posem un exemple: a molta gent si els posarem una samarreta de la seva marca preferida al costat d'una altra exactament igual escollirien la de marca, per identificar el logo i pensar que realment és de millor qualitat o simplement per poder portar roba d'aquella marca. Moltes vegades associem les marques a un estil de vida, les marques "life style", que proposen un estil de vida en relació a la seua marca perquè a l'hora de triar entre marques tries la del "millor" estil de vida.
A les hores crec que haurem de fer un pensament i qüestionar si realment depenem de les marques.
Guillem, no has passat el corrector, t'has deixat per justificar els renglons i no tenim foto il·lustrativa.
ResponEliminaL'última oració, que hauria de ser la conclusió, no diu res diferent del que llegim al text.
Per altra banda, has estat el primer a escriure i el contingut és apropiat.