divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

 La meua expectativa a principi de curs era com la de sempre, anar just de nota, és a dir, amb un quatre coma alguna cosa o traient un cinc just; no tenia més expectatives, ja que de normal sóc un xic que no s'esforça en les assignatures i després això li passa factura a final de curs, que té tot acumulat, ple de treballs, exàmens de recuperació X en la vida d'un estudiants tot un infern. Les novetats que m'he trobat han sigut la dificultat de tots en general amb els pronoms personals o coses per l'estil. Jo tinc d'aquest curs una bona valoració, hem sigut en general una bona classe, amb la majoria de gent amb bones notes (en el meu cas no) i la dificultat s'ha notat en el canvi de tercer a quart.                                                                                                                  
L'ús que li hem donat al blog portafoli ha sigut com una llibreta electrònica, només ens hauria faltat fer anotacions; ens ha sigut útil per a tots al meu entendre perquè ens ha servit com una guia de aprenentatge, perquè hem escrit ací totes les entrades al blog i  en veure les nostres correccions ens assabentem dels nostres errors i cara a Batxiller ho veig bé perquè és com una guia de com fer un bon text.
Les entrades al blog que més destaque son Biografia lingüística i Masashi Kishimoto, així per damunt son les que més he gaudit fent perquè son coses que m'interessen o m'agraden: L'entrada de la Biografia lingüística, perquè he descobert les varietats que té la llengua i la de Masashi Kishimoto, perquè és l'autor d'un dels meus mangues preferits "Naruto".
Les dues entrades que em semblen millors o més interessants són Biografia lingüística i Els Relats de Marca, ja que al mateix nivell són textos amb els quals hem aprés més termes i coses amb les quals aprenem a saber més sobre un mateix i l'explotació.

FELIÇ ESTIU!

1 comentari:

  1. Felicitats, Jorge! T'ha quedat una entrada estupenda i, a més, l'única que enllaça entrades! La foto serà un record bonic ;)

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...