divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

A principi de curs no vaig estar ací perquè estava estudiant el primer trimestre a Irlanda, però esperava que l'assignatura fora més o menys com l'any passat. Fer algunes entrades al bloc de diversos temes durant el curs; també esperava fer alguna exposició oral; no treballar massa amb el llibre, com l'any passat i que en els exàmens tingueren molta importància els pronoms febles.
Quan vaig tornar a València, em vaig trobar més o menys això. Hem fet més entrades al bloc de les que m'esperava, però la majoria han sigut interessants. Una de les dues coses que més m'ha sorprés ha sigut la Valencianada. Va ser molt interessant anar per València buscant aqueixos llocs. L'altra va ser el treball de Fashion Revolution. Va ser molt interessant, i més encara el dia que ho vam explicar a tota la resta d'alumnes de l'institut.
Durant la meua estada en Irlanda, vaig fer unes quantes entrades al bloc contant la meua vida allí, i em va ajudar adonar-me'n de la increïble experiència que estava vivint. Una vegada vaig haver tornat, vaig començar a fer entrades amb tota la resta de companys. Sobre els deures, sobre marques, una biografia lingüística... Totes ells han sigut interessants, m'han fet reflexionar i m'han donat l'oportunitat d'expressar la meua opinió al respecte. A més, a l'hora de fer la biografia lingüística, vaig indagar en el passat de la meua família i vaig descobrir coses interessants que no haguera aprés de cap altra manera. Crec que és una manera de practicar el valencià i utilitzar les noves tecnologies molt útil, i ho prefereixo a estudiar amb el llibre.
Com ja he dit, les dues coses més interessants han sigut la Valencianada, on vam visitar llocs de València que no coneixíem i vam conéixer gent d'altres instituts; i l'exposició de Fashion Revolution. He conegut més a prop els problemes de la moda del Tercer Món i m'ha ajudat a conscienciar-me.
Per últim, l'entrada que més m'ha aportat és la que ja he dit abans, la biografia lingüística, perquè m'ha fet aprofundir en la meua família, X i conéixer millor les meues arrels.
En general m'ha paregut un curs interessant i on he aprés, només m'agradaria que els exàmens contaren més percentatge de la nota.


Resultado de imagen de valencianada

1 comentari:

  1. Pablo, una molt interessant reflexió. Gràcies per la valoració de les activitats proposades enguany. L'expressió podríem qualificar-la amb una paraula: brilliant!

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...