divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

A principi del curs les meues expectatives en la matèria de valencià eren senzilles, aprovar l'assignatura fent el mínim esforç possible per aconseguir-ho.

Però els primers exàmens del curs no van ser brillants, i em vaig adonar de seguida que calia aplicar-se un poquet més. Per si no n'hi hagués prou, valencià és una assignatura de les més difícils (o almenys per a mi) per l'escrit, com els verbs, els complements o els barbarismes.

La veritat és que he entrat al blog sols quan havia de fer-ho per escriure o per a corregir. Mai no m'he preocupat per veure les entrades dels altres. Es pot dir que el blog m'ha servit per a pujar la meua nota i per a millorar a nivell escrit (encara que encara falta molt per millorar) i trobe que sí que seria útil per batxillerat.

Unes de les activitats que més em van agradar van ser l'entrada sobre els deures i la de les marques en el meu dia a dia. Vaig aprendre que les marques ens tornen diferents i que hi ha moltes formes de boicotejar-les i d'evitar-les.

Per a mi els meus millors escrits són "Biografia lingüística" i "Fer deures", perquè són els més sincers.

La meua proposta és continuar amb el blog l'any que ve i que tinga el mateix funcionament d'enguany.
Resultado de imagen de persona con un ordenador


1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...