divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli 4t ESO

 Sincerament jo al principi de curs pensava que aquest any anava a ser molt avorrit perquè creia que anaven a donar molta teoria. M'han agradat les diverses activitats que hem realitzat com X per exemple X la Valencianada. Va ser una experiència molt divertida. El blog també ha sigut una novetat molt interessant, perquè encara que l'any passat també féiem textos X no es podien publicar en cap lloc, i únicament ho podia veure la professora. En aquest portafoli hem parlat d'una immensitat de temes. Dels nostres personatges favorits, de relats de marca, biografia lingüística, d'alternatives per als deures i de moltes coses més.

Crec que el blog ha sigut útil perquè ens ha ajudat a expressar-nos millor, a aprendre noves paraules i acumular nous coneixements.

L'activitat que més m'ha agradat és el de la biografia lingüística, ens ha ajudat a indagar en la nostra família.

El meu millor escrit pense que és el primer, per que el cel és blau, crec que va ser curt, clar i concís.

El meu suggeriment és que les classes no canvien, i que continuen amb el seu dinamisme i que siguen tan pràctiques sense tanta teoria avorrida.

Resultat d'imatges de clases de valenciano

1 comentari:

  1. Ben fet, Juan. Un text clar i directe. Gràcies per la valoració de les activitats. I la foto! :)

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...