divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

Al principi de curs m'esperava que Valencià seria més difícil i que donaríem molta més sintaxi i també literatura, però hem fet activitats molt diferents de les que estem acostumats, com per exemple les entrades al blog, ja que normalment les redaccions les fem sempre a mà i ha sigut interessant fer-ho d'altra manera. Però una de les coses que més m'ha agradat ha sigut la Valencianada, ja que hem conegut un poc més la ciutat i hem practicat el valencià.

El portafoli l'hem utilitzat per a fer redaccions de diversos temes, d'una manera més senzilla d'entregar a la professora i de corregir. I crec que per a batxiller podria ser útil, ja que és important fer redaccions i d'aquesta manera és més fàcil.

Les activitats que més destacaria són la Biografia lingüística i l'entrada del personatge que admires perquè m'ha paregut interessant el tema de les dues, principalment el de la biografia lingüística.
Els que crec que millor m'han eixit són el relat de marca i la biografia lingüística perquè m'esforçat un poc més per a fer-los.
La meua opinió és que el portafoli ha estat molt bé i ha sigut una activitat interessant i no necessita cap canvi.



Resultado de imagen de memoria trabajo ordenador

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...