diumenge, 9 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

Les activitats que hem realitzat durant aquest curs en l'assignatura de valencià m'han sorprés, ja que al principi no pensava que faríem activitats tan interesants, com la Valencianada i m'esperava que férem mes classe normal i literatura.
El blog de classe m'ha paregut una idea molt bona per a escriure redaccions. Escriure les entrades del blog m'ha ajudat a millorar la meua ortograa, fixarme més per a no fer tantes faltes, també m'ha ajudat a millorar la meua capacitat per a redactar i a expresar millor les meues idees. A més, gràcies al blog he pogut descobrir coses noves sobre temes que abans no sabia molt.
Les activitats que destacaria son: la valencianada, la xarrada amb la autora de Tot el que encara no saps sobre les marques i el projecte de Fashion Revolution.
Les dos entrades que destacaria son la de la biografía lingüística i aquesta, perquè les que vaig escriure al principi de curs estan mal escrites en comparació de les últimes i crec que he millorat prou.
En resum, 


1 comentari:

  1. Neus, una mica més i l'hagueres acabat. Amb foto, clar.
    Cal passar corrector!

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...