dijous, 6 de juny del 2019

Memòria Portafoli 4Eso

Pensava que aquest any anàvem a fer el mateix que l'any passat, la veritat és que no ha variat molt perquè pensava que anàvem a donar més literatura.

El portafolis ha sigut una ferramenta per a aprendre a redactar millor i també per a millorar en les faltes ortogràfiques. Crec que pot ser útil per les raons que he mencionat abans. A mi m'ha agradat quan vàrem anar a fer l'activitat de la Valencianada perquè aprenies coses sobre València, i també feies algunes amistats encara que fóra durant un matí, també m'ha agradat les activitats de la Fashion Revolution, ací vam aprendre diferents coses sobre el nostre món, totes aquestes eren roïnes, però dels errors s'aprén.

L'escrit que més m'ha agradat ha sigut el de la biografia lingüística perquè ha sigut interessant saber les arrels de la meua llengua i perquè jo parle valencià.

1 comentari:

  1. Un text una mica escàs i poc elaborat, però correcte en general. Foto?

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...