dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs



Al principi del curs jo creia que no anàvem a fer les entrades en Blogger. Aquest any una novetat ha sigut fer entrades sobre cada part del llibre, hem fet crec que més entrades que l'any passat.

Aquest bloc ha servit molt per a millorar l'ortografia i a redactar, hi ha expressions que a la millor no les saps i axó fa que les aprengues. Jo crec que les entrades deurien estar en batxiller perquè són molt útils per a prendre sobretot com ja he dit abans per a redactar.

Les entrades que més m'han agradat han sigut la de l'entrada del personatge al que admirava va ser molt guai fer aquesta entrada perquè hem va paréixer molt interessant fer aquesta entrada.http://portafolidequarta.blogspot.com/2018/11/personatge-preferit_18.html.

M'agradaria fer entrades en grup i comentaris d'algunes classes i que cada grup tinguera un blog d'alguna cosa i devien pujar alguna cosa cada setmana del tema que ells vulguen i la professora que vaja entrant de tant en tant. Algunes vegades que pugen per exemple alguna notícia relacionada o qualsevol fotografia amb peu de foto explicant-la, etc..
Resultat d'imatges de blogger

2 comentaris:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...