dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i dels curs

El que més em va cridar l'atenció quan vam començar el curs va ser la notícia que fins eixe moment tots els textos que férem serien en el Blogger, X això ja va suposar un canvi en la nostra manera de treballar, ja que a soles havien fet texts en el drive, i ara el podia veure tot el món i podríem utilitzar els textos dels nostres companys com a inspiració. Així vaig deduir que seria una forma de fer treballs on ens havien d'esforçar.

Crec que l'ús del portafoli està bé en el sentit de tindre la possibilitat de fer diferents exercicis i tindre notes sense haver de fer treballs avorrits o tants exàmens, però crec que en alguns casos si no tens grans habilitats per escriure, el fet de fer textos en el Blogger pot arribar a baixar les mitjanes, cosa que ha passat en alumnes amb molt bones notes en els exàmens i que després per culpa de les entrades del Blog no han arribat a la nota que esperaven.

Per a mi, tres de les meues entrades favorites van ser la de les marques perquè van aprendre molt sobre aquest tema en què almenys jo no tenia ni idea, la de la biografia lingüística, ja que em va resultar interessant analitzar el perquè de l'idioma en els que ens comuniquen i la dels deures on vaig poder expressar la meua opinió sobre els sistema educatiu i qüestionar la necessitat dels deures per als estudiants.

A mi l'experiència del blog m'ha agradat, ja que em va paréixer una forma diferent i interessant de transmetre les nostres opinions i idees sobre els temes que hem tractat sense haver de fer-ho a paper i d'una manera ràpida. Però crec que s'hauria d'enfocar d'UNA altra forma, perquè jo per exemple no em considere una persona amb habilitats suficients per a arribar una nota bona, i això quan es fan les mitjanes pot perjudicar-me a mi i sobretot als meus companys de classe. Per això, jo estic a favor de fer els textos al Blogger però sense que la nota d'aquests tinguen tanta importància.


IMG-20190213-WA0040.jpg
Valencianada 2019


1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...