dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

La meua expectativa en valencià era que anàvem a utilitzar molt el llibre de text com en totes les assignatures, però no, quasi no l'hem utilitzat i també que serien classes de valencià normals i em sorprén que haja sigut diferent.

I una novetat ha sigut fer moltes entrades al blog i la Valencianada.

L'ús que he fet del portafoli ha sigut per parlar de temes, de llibres i d'opinions.

M'ha servit per a reflexionar, pensar i analitzar sobre diversos temes.

Sí, jo pense que pot ser útil en batxillerat perquè ja tinc experiència en el blog de cursos anteriors.

Destacaria la de les llengües i la de les marques.

Destaque la de les llengües perquè m'agradat fer-la i perquè descobreixes la teua biografia lingüística.

I destaque la de les marques perquè he descobert la cara roïna de les marques.

Els dos escrits propis que considere millor són la del meu personatge preferit i la de la biografia lingüística.

Els he elegit perquè, primer, el del meu personatge preferit m'agrada molt perquè era un tema el qual podies triar tu i adaptar-lo com vulgueres.

I segon, el de la biografia lingüística també m'agrada molt perquè jo conte la meua pròpia biografia i conec més coses de les llengües que parle.

Suggeriment: utilitzar més el llibre.


1 comentari:

  1. Correcte, tot i que millor seguir el guió però amb llibertat perquè les resposates no estan connectades.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...