dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que l'assignatura ha sigut prou semblant a com me l'havia imaginat, ja que l'any passat vam tindre la mateixa professora, Isabel, encara que pensava que anàvem a fer alguna cosa més de literatura o sintaxi. Però en general les classes han sigut agradables. No m'ha costat massa en general, encara que alguns barbarismes m'han sorprés.

A l'hora d'escriure al blog per a mi ha sigut més una obligació i una manera de fer redaccions que conten per a nota. No és el que més m'apassiona, però escriure m'agrada i aquí m'he pogut expressar en els temes proposats a classe, encara que hagen sigut per imposició.

Les entrades que menys m'han agradat han sigut potser les de la ciutat flotant, perquè no m'ha semblat que m'aportara res, i la segona de "perquè el cel és blau?" que m'ha semblat menys interessant que les altres. Seguidament els escrits que més m'ha agradat han sigut el de la moda sostenible. "Fashion Revolution" m'ha semblat un tema molt interessant i ha canviat la meua manera de veure la indústria tèxtil i l'impacte mediambiental al món. I per últim, en la que més m'he pogut esplaiar i he pogut parlar dels meus orígens i la meua llengua ha sigut l'última, que també m'ha permés reflexionar sobre la posició de la meua llengua en la societat.

L'experiència m'ha agradat molt.

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...