dissabte, 9 de març del 2019

RELATS DE MARCA

Quan l'autora del llibre (Pilar Alfonso) va vindre, ens va parlar del treball de recerca que va fer per a poder publicar aquest llibre. Una de les coses que més em va impactar van ser els anuncis d'algunes marques,*  com Benetton.
Benetton que és un marca de roba, el que vol és cridar l'atenció de la gent en els seus anuncis, encara que en les imatges no aparega res representatiu de la roba de Benetton. Per aconseguir açò van contractar un fotògraf (Olivero Toscani) que duia a l'empresa imatges molt dures de veure (gent greument malalta, males condicions de la població en guerra, llocs on han ocorregut catàstrofes naturals, entre altres),* al final el van acomiadar. Encara que fa uns pocs anys Benetton el va tornar a contractar, ja que des de que el van acomiadar les vendes s'havien reduït molt.

VALLS E
Resultado de imagen de benetton

1 comentari:

  1. Eloi, el contingut caldria treballar-lo més amb la teua reflexió. Per altra banda, l'exemple de Benetton està massa comentat ja.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...