dimecres, 20 de febrer del 2019

Les marques al S.XXI





Arribats a aquest punt del llibre, l'autora ens parla de les marques tradicionals, modernes i postmodernes.
Comencem per la marca tradicional, que es desenvolupa en la segona meitat del segle XIX i els primers anys del segle XX, i es creen marques molt conegudes hui en dia, com Coca-Cola, Fiat o Nestlé. Els productes eren reduïts i el seu consum obeïa a un calendari precís, relacionat amb les festes, les celebracions o els canvis d'estació.
A continuació tenim la marca moderna que va crear un nou estil de producció que va revolucionar la fabricació. Consistia en produïr en sèrie, cosa que va augmentar molt la quantitat de productes. Abans, en l'època de la marca tradicional, la gent consumia per sobreviure, però ara, comencen a comprar coses no necessàries.
La meua opinió es que la marca moderna ha arruïnat la marca tradicional.
Resultado de imagen de marca tradicional

1 comentari:

  1. Marc, el text ha de passar pel corrector i, en aquest cas, acabar-lo amb alguna reflexió personal. A més de la foto, clar.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...