dimecres, 20 de febrer del 2019

LES MARQUES DEL SEGLE XXI

Les marques al nostres segle, com ja vaig dir, pense que estan sobrevalorades i que és paga més per la marca que pel producte i avuí en dia ens trobem en la tercera etapa de l'evolució de les màrques on absolutament TOT té una gran importància.
No ens donem compre però darrere d'una marca hi ha moltíssim de treball i per a una cosa que pareix que no te importància com per exemple el nom, s'han creat puestos de treball exclusivament per a buscar un nom adequat i això m'ha impactat ja que sempre he pensat que el nom no es rebuscaria tant i que seria una cosa simple.
La publicitat, per posar un exemple, està en tots els llocs i ens persegueix per dir-ho d'una manera com per exemple en internet, darrere d'un anunci hi nha una història inventada la qual ha passat per un gran procés de creació com l'anunci del d¡fuet de CASA TARRADELLA on conta una "història" que transcoreix en una casa i el fuet va desapareixent perquè s'ho van menjant en secret.
Les marques ens volen transmetre que el que es publicita és necessari per a viure.
Resultat d'imatges de foto de casas tarradella fuet

2 comentaris:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...