dilluns, 21 de gener del 2019

Les marques del S. XXI

Al capítol podem trobar informació molt interessant, important i necessària per saber o per introduir-se en la història de la marca, els tres tipus de marca o el cànon de marca.

La marca és desenrotllà en la segona meitat del segle XIX, com marca tradicional. És curiós com les característiques d'aquesta (la producció artesana, els intercanvis personals, la funció de denominació, distribució reduïda, publicitat referencial i capitalisme de producció) i les de les marques de hui en dia són molt diferents.

En la meua opinió l'evolució de la marca ha sigut molt gran i ha fet molt de mal. Marques com Levi's (1850), Nestlé (1866) o Coca-Cola (1887) que començaren sent tradicionals i ara són postmodernes, són el clar exemple d'evolució.

Llegint a Pilar em vaig donar comte del mal que estan fent a la societat actual i al nostre dia a dia. Un fragment que em va impactar molt,* va ser en el que deia que ''Molts consumidors han passat de comprar productes a comprar els relats que els productes proposen''. Estic molt d'acord amb això, ja que l'evolució de la marca,* crec que ha estat acompanyada amb l'evolució dels anuncis, que hui en dia estan tan presents en la nostra vida i que ells són en gran part els causants de què nosaltres comprem els productes que ens promocionen. I com també comenta l'autora, els logos i els colors que una marca utilitza són molt importants perquè el que els importa és la primera impressió de cara al públic, que atraga les multituds amb les seues frases, els seus colors o els seus anuncis.

Resultat d'imatges de las marcas y sus consecuencias

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...