dissabte, 19 de gener del 2019

Les marques del segle XXI

Els elements essencials per a crear una marca que cride l'atenció de la gent són: el nom i el símbol. El nom de una marca es un element molt important ha de ser breu, s'ha de poder pronunciar fàcilment i també ha de cridar l'atenció i el símbol de la marca,* que ha de ser simple i colorit.
Les marques també utilitzen altres métodes per a vendre els seus productes, com la música,* per exèmple la marca Amena utilitzava la cançó Libre i l'eslògan de la marca era Tu libertad.
Les marques també han de saber on anunciar els seus productes. Hui en dia podem trobar anuncis en qualsevol lloc: en internet, en els esports, en la televisió.... En la meua opinió, no ens tindriem que deixar convençer tan facilment ja que això es el objectiu de totes les marques.



                         Ver las imágenes de origen

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...