dimarts, 22 de gener del 2019

El relat de marca


En aquesta part l'autora parla sobre diverses marques i també diu la part negativa de la marca. Parla sobre CocaCola, Nestlé, Nike, Apple, Benetton, Intermón Oxfam, FC Barcelona, el Museu Guggenheim, València i Antonio Banderas i Cristiano Ronaldo.
A mi m'ha cridat l'atenció com Nestlé va donar uns compromisos que jo quan els vaig llegir els vaig veure molt bé i després l'autora va posar unes preguntes que m'han fet veure que aquests compromisos no eren tan bons com pareixien. També m'ha sorprés que posaren publicitat a països més pobres on les persones no es poden permetre comprar la llet en pols i on l'aigua no és molt abundant.
Jo crec que els caps de les marques haurien d'intentar ser més honestos i intentar guanyar diners però amb compte de no fer mal a ningú. També em pareix malament que ara qualsevol cosa és transformada en una marca per a guanyar diners i perquè la marca siga més coneguda. Per això els consumidors hauríem de fer també un canvi i no comprar tantes coses i no siguen sempre sempre objectes de marca, sinó el millor per a nosaltres i per a la resta del món.

Resultado de imagen de nestlé

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...