divendres, 18 de gener del 2019

Els relats de marca

En aquesta part parla sobre el relat de moltes marques i la seua història. A mi la que més em va cridar l'atenció va ser la de la marca Benneton, on parlava del publicista Toscani, que feia un tipus de publicitat on es reflectia la dura realitat.

Aquesta publicitat va impactar a moltíssima gent, ja que no estava acostumada a una publicitat tan bèstia, que mostrava el que la gent feia moltes vegades i no volia acceptar. Però això va anar canviant, ja que Toscanni va seguir fent els seus anuncis de la marca italiana i quan va arribar el seu acomiadament, els seguidors van obrir un debat sobre la necessitat d'aquest tipus de publicitat, cosa que era el gran objectiu de Toscani, generar un sentiment d'acceptació a aquesta publicitat.

Jo crec que això és molt important* aquesta manera d'anunciar producte. Un clar exemple és la marca Gillette que fa uns dies va llançar al món la seua campanya on criticava al home ( ja que principalment la marca es dirigeix als homes ) i a la societat, on s'expressa el missatge de que deuríem de millorar com persones mitjançant escenes molt cruels. Així que necessitem tindre clar que la publicitat* a més de vendre un producte* ens pot fer pensar i recapacitar.



 Resultat d'imatges de gillette logo

1 comentari:

  1. Raul, el text està bé però has de revisar tot el que he destacat en color, els asteriscs (puntuació) i el subratllat.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...