dijous, 17 de gener del 2019

Les marques del segle XXI



El propòsit de les marques tradicionals, les modernes i les postmodernes sempre ha sigut el mateix, generar beneficis, però la manera de fer-lo sí que hi ha canviat amb el pas dels anys. Primer la marca sempre es fixava en el producte en si i en la comoditat del consumidor. Però ara una marca actual es preocupa més per la seua imatge i logo que en el seu producte. L'únic que es vol és tindre protagonisme i popularitat perquè més persones compren en les seues tendes,* hui en dia les marques fan més ingressos per destacar que per millorar el seu producte, i com posa al llibre "la marca és nom, logo, relats, valors, l'emoció, la confiança i el sentit".

Uns dels problemes de la gent és que no pot suportar no ser acceptat per la resta de la societat i fa tot el que pot en ser un més en aquest cercle viciós. Nosaltres mateixos* els consumidors* tenim una funció en tot aquest problema i és que ens deixem manipular davant d'aquestes empreses comercials i som els que fan moure i circular el mercat d'aquesta roda gegant.

1 comentari:

  1. Julio, el text està molt ben plantejat. Corregeix les errades de llengua i puntuació (*)

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...