divendres, 18 de gener del 2019

Les marques al segle XXI


En la primera part del llibre l'autora explica més detalladament el que coneixem com a "marca", contant de forma més generalitzada alguns casos específics.

Sense adonar-nos-en, les marques s'han ensenyorit de la majoria de l'espai públic fins al punt que no podem eixir de casa sense veure un anunci d'una marca coneguda mundialment. L'autora pensa que no s'haurien d'ensenyorir de l'espai públic perquè és contaminació visual. Jo pense que es podrien retirar molts, inclús tots, a canvi de posar anuncis als vídeos o pàgines web, que de fet ja ho feien fa molt temps.

Igualment no s'haurien de posar anuncis a la ciutat, igual que a la carretera, ja que ens podrien distraure. Malgrat tot açò, no es veu a molta gent queixar-se de la immensa quantitat d'anuncis que hi ha per totes parts.


Imagen relacionada

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...