divendres, 16 de novembre del 2018

La meua àvia, JOSEFINA ROMERO


                                                                                                                                                      

Josefina Romero, la meua àvia, va nàixer el 22 de Setembre de 1929 en un poble d' Alacant ,anomenat Petrer. Als nous anys va començar a treballar en una de les moltes fàbriques que hi havia al poble. Al cap de 27 anys va tindre el seu primer fill* anomenat Juanjo, i més tard va arribar Amparo* la seua segona filla. Després d'una llarga vida treballant es va jubilar a 60 anys i actualment continua vivint al seu poble.

He escollit a la meua àvia perquè em pareix que ha hagut de lluitar molt per donar una bona vida al meu pare i a la meua tia. A més* sempre ho ha fet amb molt bon humor i encarregant-se de totes les seues ocupacions que tenia, que eren més de les normals, perquè sempre ha hagut de fer-ho ella sola, ja que el meu avi va morir molt prompte. Per això vaig escollir-la* perquè m'agradaria que totes les dones foren com ella.



Resultat d'imatges de petrer blanco y negro









 Petrer,Alacant

2 comentaris:

  1. Raul, el text està bé. Corregeix les errades i afegeix una nova foto. L'anterior donava problemes per publicar-la...

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...