divendres, 16 de novembre del 2018

La meva germana Paula

Mostrando IMG-20181116-WA0004.jpgPaula Braquehais va naixer el 14 de Maig de 1999 i viu a València. A l'actualitat té 19 anys i estudia a la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València. Viu amb els meus pares i amb mi. Jo sempre l'he admirada perquè sempre treu bones notes i encara que te què estudiar molt per a la carrera i practicar per a l'examen de conduir, sempre troba temps per a divertir-se i passar temps amb mi. De petit, quan jo encara anava a infantil, m'enrecorde que em posava en una meseta de joguet i m'explicava tot el que li havien ensenyat a classe, encara que jo no l'entenia. A dia de hui segueix donant tot el que pot i jo l'admire per això.

1 comentari:

  1. Marcos, havíeu de corregir el text abans de publicar-lo!
    Per altra banda, cal que revises la foto perquè no hi aparaeix

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...