dilluns, 6 de maig del 2019

Deures

Com puc començar el text? No sé per on començar, deures d'una assignatura o en la totalitat? es a dir, una metodologia escolar. Doncs jo vaig a donar el meu punt de vista de com seria per a mi una metodologia escolar perfecta
Per començar, una cosa que jo canviaria serien llevar els deures extraescolars als alumnes, perquè això li lleva temps a l'alumnat que podria aprofitar fent altres coses com practicar un esport o estudiar una assignatura.
Açò no passa en totes les assignatures, és a dir, que en algunes assignatures posen més deures que en altres. Com per exemple, Història, és una assignatura que a vegades posen molts deures i això lleva temps extraescolar.
Quant al sistema educatiu, jo crec que a Espanya esta prou mal (m'estic anant del tema, però vull dir-ho) és a dir, que 'qualsevol persona' pot obtindre el graduat de l'ESO, perquè sense fer 'res' en set anys es pot traure, jo canviaria l'exigència acadèmica, és a dir, si no eres apte per a passar, com mínim posar un màxim d'assignatures suspeses per a poder recuperar.


Resultado de imagen de deberes hd

2 comentaris:

  1. Comentari incomplet. La part subratllada no està ben redactada. Altres errades de tipus variat. Falta foto.

    ResponElimina
  2. He avaluat l'altra entrada, sobre ús responsable de TIC

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...