dijous, 11 d’abril del 2019

¿És aconsellable que les famílies acompanyen els adolescents en l'ús responsable de les TiC?

¿És aconsellable que les famílies acompanyen els adolescents en l'ús responsable de les TiC? Jo, que sóc un xic que experimenta diàriament amb aquestes tecnologies, la meua opinió principal és que està bé regular-les, tindre un control sobre aquestes, però no molt exagerat.Vull dir, per exemple, els meus pares em lleven els videojocs i la consola en la setmana i al cap de setmana me'l donen amb tota la llibertat, (falta alguna connector) les notes, no sóc un alumne d'excel·lent, no arribe quasi al suficient, però en gran part és pels videojocs.
Com a conclusió, és recomanable un control però no molt fort per part de les famílies, deixar un temps per a l'entreteniment, però a soles unes hores.D
oncs, jo done el meu sí.


Resultado de imagen de tic
J.ZARAMA

1 comentari:

  1. Jorge, has de revisar el text amb molta atenció per a fer millor les futures redaccions. Els connectors són imprescindibles.
    D'altra banda, el pronom JO, amb el qual comences el text, no va bé a la sintaxi de l'oració. Cal suprimir-lo i refer l'oració completa.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...