dijous, 4 d’abril del 2019

Fer deures


Vaig a parlar dels deures en general i donar la meua humil opinió sobre ells. A continuació també proposaré una solució (tot sota el meu punt de vista).

Seré breu i clar: no m'agraden els deures, i més si són repetitius però sí que els trobe necessaris per a aprendre.

El que tampoc m'agrada és que te'n manen cada dia més i més. Encara sort que no manen deures de totes les assignatures, ja que si ho feren serien irrealitzables. Per últim, el que menys m'agrada és que el mateix exercici consistesca en copiar un paràgraf sencer del llibre, pareix que sols vulguen fastiguejar-te.

L'antídot que propose, (sobra coma) seria el de manar deures però molt pocs en setmana i ja el cap de setmana, un poc més. Tampoc tenen per què manar deures tots els dies; podríem fer-los al final de la classe i així estem lliures a la vesprada.
En aquest text he parlat en general de moltes assignatures però el que he dit estava enfocat a història, ja que és l'assignatura en la qual més deures manen.




Resultado de imagen de Deberes



7 comentaris:

  1. Jo, personalment pense que els deures moltes vegades, per no dir totes, són innecessaris. Ho pense perquè es passem tot el matí a l'institut i a més a més a casa també hem de dedicar unes hores en fer els deures. A les tardes molts alumnes van estressats perquè han d'entregar els deures l'endemà de diferents assignatures.

    Moltes vegades opine que els mestres pensen que només tenim assignatures a part de les d'ells. Per tant fiquen molts deures sense pensar que tenim més assignatures. O posen tots el mateix dia els exàmens de pràcticament totes les assignatures.

    A part d'això els caps de setmana no pots disfrutar perquè penses que has de fer deures i a més a més posen més perquè com es suposa que tenim més temps l'hem d'aprofitar fent deures. Relacionat amb això ficar els exàmens els dilluns t'amarga el cap de setmana.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Isabel no li fages cas als altres comentaris.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...