A l'hora de fer els deures d'Història, en compte de copiar la resposta
des d'Internet o el llibre, ens apuntem un guió i fem un dibuix a la
pissarra per a entendre'l millor per a fer una petita representació teatral
en grups de tres o quatre. D'aquesta manera no es fa repetitiu copiar la
resposta, es motiva més als alumnes i s'entén millor la lliçó. També es
pot fer, en algunes ocasions, un petit curtmetratge sobre un tema sencer
entre tot el grup o classe. A part dels exàmens es poden fer petites
proves per a verificar que s'ha entés la lliçó i no es faça repetitiu.
També es poden fer excursions per a veure pel·lícules o visitar algun
lloc important.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
La meva biografia lingüística
Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre? En tens el mateix grau de coneixemen...
-
Si ens remuntem a l'època dels nostres avis, es pot sobreentendre que la llengua que predominava a les ciutats era, òbviament, el cast...
-
Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre? En tens el mateix grau de coneixemen...
-
L'institut en el que estudie es diu St.Colman's College,* i és un institut de xics. En Irlanda els cursos d'institut van de pr...
Molt bé, Marcos.
ResponElimina