diumenge, 10 de març del 2019

Relat de marca



Sí, vaig arribar tard, però quan ho vaig fer els meus companys de clase ja parlàven intènsament amb Pilar Alfonso, l'autora del llibre: (tot) el que encara no saps de les marques. Estaven reflexionant sobre un poble que es va deixar pintar de blau,* sols per poder convertir-se en un espècie de parc temàtic per patrocinar "els pitufos". Debatien sobre com els pareixia aquest fet. Hi havia gent a la que li agradava vore el poble pintat de blau (jo inclòs), i també n' hi havia que deïen que era un complet horror.
Resultado de imagen de pueblo de los pitufos
També ens va ensenyar unes imatges de dos carrers completament idèntics. El primer no tenia cap anunci, ni panell publicitari, i pareixia un carrer completament net, però un poc solitari. La segona imatge estava repleta de pancartes i de publicitat. Açò feia brillar el carrer, amb llums, i contràriament a la primera, pareixia plena de gent. Era molt impressionant vore com canviaven, fins i tot pareixien diferents!

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...