El passat 30 de gener vàrem fer una xarrada molt interessant amb Pilar Alfonso
Escuder, que era l'autora del llibre que estaven llegint. Ella va
començar a explicar les característiques del llibre. Com que aquest
llibre era molt teòric, ella ens va ajudar a comprendre sobre les
marques. Va dir que totes les marques tenien un logo, un lema i
provocaven un sentiment sobre la gent. Ens va ficar un exemple que em va impactar molt. Un poble anomenat Júzcar on gràcies a una marca van pintar tot el poble de blau, i per això el poble va guanyar fama i van aprofitar per a traure diners d'això. Van decidir que el poble és convertira en el Poble "Pitufo".
Uns anys després l'empresa que havia tingut la idea de pintar el poble
de blau va reclamar el vint per cent dels ingressos que aconseguira el
poble, que s'havia convertit en un parc temàtic. Un altre exemple de
relat de marca va ser el de Benetton, que utilitzà temes tan importants com la sida per a fer camisetes. En conclusió* emb vaig donar compte que per a fer negocis no es poden tindre escrúpols.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
La meva biografia lingüística
Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre? En tens el mateix grau de coneixemen...
-
Si ens remuntem a l'època dels nostres avis, es pot sobreentendre que la llengua que predominava a les ciutats era, òbviament, el cast...
-
Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre? En tens el mateix grau de coneixemen...
-
L'institut en el que estudie es diu St.Colman's College,* i és un institut de xics. En Irlanda els cursos d'institut van de pr...
Molt bé, Juan. Revisa allò destacat per corregir-ho.
ResponElimina