divendres, 8 de febrer del 2019

RELAT DE MARCA

 El passat 30 de gener vàrem fer una xarrada molt interessant amb Pilar Alfonso Escuder, que era l'autora del llibre que estaven llegint. Ella va començar a explicar les característiques del llibre. Com que aquest llibre era molt teòric, ella ens va ajudar a comprendre sobre les marques. Va dir que totes les marques tenien un logo, un lema i provocaven un sentiment sobre la gent. Ens va ficar un exemple que em va impactar molt. Un poble anomenat Júzcar on gràcies a una marca van pintar tot el poble de blau, i per això el poble va guanyar fama i van aprofitar per a traure diners d'això. Van decidir que el poble és convertira en el Poble "Pitufo". Uns anys després l'empresa que havia tingut la idea de pintar el poble de blau va reclamar el vint per cent dels ingressos que aconseguira el poble, que s'havia convertit en un parc temàtic. Un altre exemple de relat de marca va ser el de Benetton, que utilitzà temes tan importants com la sida per a fer camisetes. En conclusió* emb vaig donar compte que per a fer negocis no es poden tindre escrúpols.



Resultat d'imatges de benetton

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...