divendres, 28 de desembre del 2018

Primera part : Les marques al segle xx|


Resultat d'imatges de toro de osborne
 En aquesta primera part del llibre l'autora et parla de què definició podries aplicar per explicar que és una marca. Com en l'actualitat tot pot convertir-se en marca* és difícil dir que és una marca. També t'explica com hi han anat evolucionant les marques. Després et diu tots els elements que té una marca (nom, logo, relat, valor, emoció, confiança i sentit) i que de vegades no sabem ni que existeixen, o no ens havíem parat a pensar eixes coses. Per acabar amb la primera part l'autora diu que cada vegada el medi que ens envolta té més anuncis. Si et fixes, és veritat perquè en les grans ciutats dóna igual on mires perquè sempre hi ha anuncis per tot arreu. En el llibre parla d'un bou que hi ha en les carreteres de tota Espanya, jo havia vist aquell bou però no sabia per què estava ací. Tampoc sabia que fins als vuitanta estava permet la publicitat a les carreteres.

La primera part del llibre m'ha agradat i he aprés moltes coses que no sabia i que mai havia pensat. Quant més llig el llibre, pense en més coses. El que més m'ha cridat l'atenció és que cada vegada els anuncis són menys anuncis, per què amb el pas del temps en els anuncis perd importància el producte anunciat i guanya importància el relat que hi ha, i tot perquè
nosaltres sempre recordarem aquell que comptava una història tan bonica.

2 comentaris:

  1. Enhorabona, Juan! Ets el primer a publicar la 2a entrada!!
    Quan acabe de corregir les primeres entrades dels teus companys, et corregiré aquesta :)

    ResponElimina
  2. Molt bé, Juan!
    el contingut és adequat i interessant, ja que resumeixes el missatge del llibre i després dones la teua visió.
    Has de corregir les errades de puntuació i refer el fragment subratllat perquè no queda ben expressada la idea.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...