divendres, 28 de desembre del 2018

Les marques en el meu dia a dia

Jo crec que hi han dos maneres de pensar sobre les marques, però no EN preferisc ninguna de les dos. Per una part* pots pensar que les marques poden ser com un sell de confiança que et convenç de comprar esa marca perque la roba es més resistent o (que) els jocs son més interesants. I per altra part *estan els que pensen que la roba no val res i es millor comprar un camiseta feta a la teva ciutat que en Indonesia. Aquestos tenen una ment més tancada i solen recriminar als altres que no hi haja treball. 

Abans, quan jo no podía elegir la meva roba, el meu pare sempre compraba tota la roba d'una marca anomenada Quiksilver. Jo sempre en portaba la roba d'aquesta marca i quan ja vaig poder elegir qualsevol altra roba. Encara que també porte roba de altres marques com* per exemple H&M o Adidas, porte camisetes fetes a Valencia, o d'altre tipus. Encara que volguerem, no podriem desfernos de totes les coses de marca que tenim.
Resultado de imagen de Adidas

Resultado de imagen de quiksilver logo

1 comentari:

  1. Marcos, has de passar el corrector abans de publicar. A més, has de revisar els fragments subratllats perquè no s'entén bé el que vols dir. En general, el segon paràgraf necessita una revisió per deixar més clar el missatge.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...