dijous, 4 d’abril del 2019

DEURES

En la meua opinió els deures s'han convertit en un tema sobre el qual es podria fer un debat.

Pense que hi ha assignatures en les quals els deures i treballs són importants, però en altres assignatures no faria falta manar deures, per exemple en E.F. i tecnologia.

En el cas de E.F. totes les avaluacions ens fan fer una espècie de treball sobre el qual hem donat i en eixa assignatura no cal que ho manen.

Jo no estic en contra dels deures, però en algunes assignatures els deures no serveixen per a res.

Els deures en general són rebutjats pels alumnes, (falta connector) en part jo estic a favor d'ells perquè repasses allò que has donat en classe i et poden resoldre dubtes.

Però n'estic en contra d'ells a l'hora de manar-los els caps de setmana i vacances perquè ja has treballat durant tota la setmana i un xicotet descans no ve mal.

I per últim, a l'hora de manar deures podrien deixar uns 10 minuts abans que acabe la classe per a avançar.

Fi.


1 comentari:

  1. Pepe, el text està ben explicat; corregeix les errades i fixa't en el pronom EN que he destacat perquè no cal si en la mateixa oració ja apareix el complement. O un o l'altre

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...