divendres, 1 de febrer del 2019

RELAT DE MARCA

Un relat de marca és una manera d'arribar al públic mitjançant alguna història o altra opció,* una de les que m'ha impactat de les quals vaig llegir va ser la de NIKE, la qual Pilar també va comentar aquest cas en la xarrada. Em va impactar la manera en la qual la marca va llançar-se de cap en una idea apostant-ho tot en una persona, en aquest cas Michael Jordan, un jove jugador de bàsquet de 21 anys (amb un contracte, que si no es complia, l'haurien de trencar).

També em va impactar que NIKE es considere una marca que et salva de la pobresa i es va convertir en la marca més consumida entre la població negra gràcies a Michael Jordan.

Uns anys enrere la marca va ser denunciada perquè explotava als seus treballadors,* NIKE es va disculpar i es suposa que deixà de fer-ho, però a hores d'ara tornen a explotar als treballadors en països del tercer món,* i no em pareix bé que* si es suposa que han arreglat l'error que ha sigut denunciat* a hores d'ara hagen retrocedit a pitjor,* si és una marca mundial té diners podrien donar millors condicions laborals.

1 comentari:

  1. Elena, el contingut està bé però la construcció de les oracions i la puntuació fallen. Corregeix tot allò destacat.
    Renglons i foto, a més.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...