diumenge, 30 de desembre del 2018

les marques en el meu dia dia

Les marques en la meua vida són importants per a algunes coses com per exemple: per al café que no m'agrada el de Mercadona, aleshores compre el de Nespresso; també compre cereals majoritàriament de Kellogg soles per la qualitat del producte com moltes més. En la roba per a mi és indiferent portar una de marca cara que una marca barata. Hi ha molta gent que compra la roba pel seu logo. En les llibretes de classe sempre m 'agradat portar-ne de la marca OXFORD per la qualitat del producte.

Gràcies a la professora d'història per donar-me l'oportunitat de veure a classe el documental de Salvados que es deia "Fashion victims" que m'ha fet reflexionar sobre el consum de roba.

Moltes de les marques que porte o que use son mes per la qualitat que per la marca. Jo crec que al nostre voltat estem rodejats de marques.

1 comentari:

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...