divendres, 28 de desembre del 2018

Les marques en el meu dia a dia



 Jo crec que* per a mi* les marques sí que són importants.* Perquè tinc unes quantes marques que són les que m'agraden. Encara que si el producte és bo* a mi em dóna igual quina de marca siga. En el dia a dia les marques influeixen molt en la vida de les persones. Hi ha gent obsessionada amb les compres o gent que necessita que quan li compren alguna cosa siga de marca perquè si no no li fa il·lusió o no és feliç.

Resultat d'imatges de fotos de marcas XXI
Jo pense que això és una ximpleria perquè en realitat la roba és més cara perquè posa el logo de la marca però la qualitat de la roba és la mateixa que la que no és de marca. Jo sé que és difícil no caure en eixe pensament perquè les marques estan en qualsevol lloc, i si d'ençà que eres xicotet t'estan cosint dient-te que la marca és molt millor que qualsevol altra cosa i que té molts més avantatjes i que la gent et mirara distint si la portes, que al final t'ho creus i entres en una espiral consumista que no està bé i que ha d'acabar.

1 comentari:

  1. Juan, la redacció està prou bé, però hi ha aspectes a millorar: la puntuació (*) i la repetició d'algunes idees (coherència).
    A part d'açò, has de corregir les expressions marcades, justificar renglons i afegir foto. Ànim!

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...