divendres, 12 d’octubre del 2018

Act 2 - Pàg 13 - Unitat 1

Abans de tot he de dir que que em fascina aquest projecte. M'encantaria vore-ho realitzat i no diguem ja viure en un d'aquests edificis flotants. Però no crec que arribe a vore-ho en acció. Crec que sí que és realitzable, de fet és una idea que em pareix molt bona solució per a erradicar molts dels problemes energètics i ambientals actuals al món, però si arriba a passar serà dins de molts anys, després del 2100. I que tot i que aquest projecte es realitzara en meys de cent anys, primer únicament tindrien l'oportunitat de viure en un edifici d'aquests uns pocs privilegiats . I després peruquè fóra possible que s'estenguera a les masses trigaria molt de temps, a més de que s'hauria de trobar com produir els edificis en massa a baix cost. Però definitivament jo crec que és una realitat futurible, molt interessant i que val la pena dur a terme.

 FUENTES P

La frase subratllada fixa't que no està acabada. Refes-la

1 comentari:

  1. Pablo, el fragment "perquè...cost" necessita una revisió ja que és llarg i no queda clar sintàcticament. Possiblement és qüestió de reordenar les paraules i/o suprimir o afegir alguna cosa.

    ResponElimina

La meva biografia lingüística

Quines llengües parles / llegeixes / entens? Per a què les utilitzes? Com i quan les vas aprendre?  En tens el mateix grau de coneixemen...